Feedback van horeca NL op Gault Millau gids lancering 2019

13 dec. 2018

De Nederlandse horeca was begin vorige week massaal aanwezig bij de lancering van de nieuwe Gault&Millau Nederland restaurantgids 2019. Het werd een geweldig feest, dankzij de chefs, gasten, sponsors, topcateraar Famous Flavors en alle medewerkers die het event mogelijk maakten. 
 

Wat vonden de chefs van de GaultMillau 2019 lancering en het aansluitende liefdadigheidsdiner? 

Jeroen Brouwer, De Loohoeve in Schoonloo:
‘Godfried van der Lugt en zijn team hebben de Gault Millau in een klap weer relevant gemaakt voor zowel consument als ondernemer in het topsegment van de horeca, dat dwingt respect af. Chapeau!’

Soenil Bahadoer, De Lindehof in Nuenen: 
‘Een nieuwe gids maken is als nieuwe gerechten creëren: het is een kwestie van revolutie voeren. Als je totaal onverwachte dingen durft te doen, krijg je iets anders dan het gangbare. Alleen zo creëer je echt iets nieuws.’

Chrisopher Naylor, Vermeer in Amsterdam:
‘The Gault Millau guide presentation was the party of the year, it was great to be part of it!’


 En hoe ging het koken?
 Om het koken voor het liefdadigheidsdiner 's avonds te ondersteunen kregen de chefs hulp van cateraar Famous Flavours. Gault&Millau vroeg de chefs die de avond hielpen verzorgen ook naar hun feedback en ervaring met de smartplating Q2 transportband en de samenwerking met de cateraar Famous Flavours. 

 Soenil Bahadoer, De Lindehof in Nuenen: ‘Wat famous flavours doet is ongelofelijk goed. Wat een organisatorisch wonder. Zeker in combinatie met de lopende band van Q2 is het allemaal een wonder hoe goed deze mannen en vrouwen een diner als dit tot kunst hebben verheven. De kunst van het cateren, want dat is het.’

Onno Kokmeijer, Ciel Bleu, Amsterdam:
‘Nogmaals dank voor de geweldige Gault Millau dag die wij hebben mogen beleven afgelopen maandag.De verwachtingen waren hoog en Horeca NL was nieuwsgierig zoals we hebben kunnen zien met de grote opkomst…..Wat betreft de samenwerking met FamousFlavours: deze was buitengewoon. De aanloop naar het event, het meedenken en de dag zelf waren zeer professioneel en CHEFS waardig.’

Mike Cornelissen, Rijnzicht, Doornenburg:
‘Waanzinnige ervaring en geweldig om met topchefs en Famous Flavours te knallen op de Q2.’

Feedback waar we als G&M Nederland trots op zijn!

En ook via onze Facebook-pagina kregen we motiverende, kritische, constructieve en positieve reacties binnen van chefs, gasten en publiek. Waardevolle reacties die ons de komende jaren gaan helpen de Nederlandse gastronomie nog beter te vieren. 

Wij danken een ieder die heeft bijgedragen aan de gids 2019, het lanceringsevent en/of de moeite heeft genomen naar ons te reageren. We zien uit naar het volgende inspectiejaar!

Meer Nieuws

Nierstichting ambassadeur Tim Golsteijn met 'Minder zout, meer smaak' campagne

25 mrt. 2024

Nierstichting ambassadeur Adrian Zarzo met 'Minder zout, meer smaak' campagne

20 feb. 2024

Lancering nieuwe portretten van New Chefs on the Block

6 feb. 2024